viernes, 18 de noviembre de 2011

M'agrada recrear-me en el mon de les paraules....

M'agrada perdre literalment "perdre" temps passejant pel mon virtual, obrir blogs, pàgines interessants, comentar-les, agregar un m'agrada o simplement clicant i clicant de link en link, descobrir paraules noves, idees diferents; M'agrada llegir i gaudir, i poder mostrar al mon una part petita d'intimitat pública... recrear-me en les paraules.. donar li voltes i voltes, preguntar me el pq d les coses..analitzar-les de l'indret i el revés....

tot això dsprés d'un dia al llit adolorida i sense forces ... em llevo i fa sol... les piles es carreguen... i amb bona música... es desperta unes ganes inmenses d'escriure.. verborrea.. etc...


vaig a fer un passeig per el meu mar.... fins ara..

No hay comentarios:

Publicar un comentario